route-66_t

V Jaroměři v pozdních hodinách, zejména zahraniční řidiči si pletou Jaroměř s autodromem bez omezení rychlosti. Chodím běhat a typuji, že někteří jezdí na začátku i okolo 100 až 120 km/h. Sice nechápu, ale je to tak. Jenom to kolem vás udělá – éeen.  Dopraváci rádi měří na 30 atd., což považuji za ubohost. Ale to, co se děje v Jaroměři? To je závodní dráha. Za chvilku někoho sestřelí a bude. Přes den jedete Jaroměří přískokem, v noci závodní dráha.

Pak jsem nad tím přemýšlel z ekonomického pohledu. Jaroměř jako město nemá asi příliš mnoho peněz. Proč se nedají jako jinde městech na začátek města od Hradce Králové a z Náchoda a od Trutnova tři stacionární radary, umístěné ve sloupech, a neměří se rychlost nad 60 km/h v obci? Dnes vymoci pohledávku od občana EU není žádný problém, a tedy Estonci, Poláci, Litevci, a Lotyši se nemají kam schovat. Ve Zpravodaji stačí uvést datum a místo měření rychlosti. Osadit cedule na začátek města. Myslím si, že příjmy z této činnosti by byly veliké – bavme se o milionech.  Ano, na silnici v Jaroměři leží miliony, jenom je sebrat ze země. Nemluvím o zvýšení bezpečnosti ve městě. Kde jaká malá obec to má, protože tím zlepší bezpečnost osob uvnitř obce a ještě se na tom vydělají peníze pro obecní kasu. Každý rok by se mohla dělat soutěž o nejrychlejší vjezd do Jaroměře. Tak kolik 120 nebo 150 km/h ve večerních hodinách.

Redakce

V pozdních hodinách je z Jaroměře občas závodiště pro auta